H GOOGLE ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

ΣΠΑΕΙ
0

Με μια εξαιρετικά ολιγόλογη και σεμνή ανακοίνωση δύο παραγράφων, η Google ανακοίνωσε την περασμένη Πέμπτη το ξεκίνημα του "Google Compare - Car Insurance" στις ΗΠΑ, μιας online πλατφόρμας αναζήτησης και σύγκρισης συμβολαίων ασφάλισης αυτοκινήτου.

Ο ενδιαφερόμενος βάζει τον Τ.Κ. του, το όνομα και την ηλικία του, και λαμβάνει έως και 12 προτάσεις ασφάλισης.

«Είτε αυτό είναι πιστωτική κάρτα, είτε ασφάλεια αυτοκινήτου, ο κόσμος θέλει έναν εύκολο τρόπο να καταλαβαίνει και να συγκρίνει χρηματοοικονομικά προϊόντα online" είπε στην ανακοίνωσή της η Google και συμπλήρωσε: "Ειδικά για την ασφάλιση αυτοκινήτου, 80% των οδηγών, πιστεύουν ότι αν είχαν την δυνατότητα να συγκρίνουν, θα εύρισκαν καλύτερη κάλυψη από αυτή που έχουν τώρα. Για αυτό το λόγο ξεκίνησε απο χθες το «Google Compare»: ιστοσελίδα σύγκρισης τιμών και παροχών ασφάλισης αυτοκινήτου στην Καλιφόρνια".

Μεταξύ των εταιρειών με τις οποίες έχει ήδη κλείσει συμφωνία για συνεργασία, στην ανακοίνωσή της η Google κατονόμασε την Metlife και την καλιφορνέζικη Mercury Insurance.

Έπονται και άλλες πολιτείες, ενώ το Google Compare για ασφάλιση ΙΧ ήδη λειτουργούσε και στην Μεγάλη Βρετανία. Η εταιρεία έχει σκοπό να επεκτείνει την συγκεκριμένη πλατφόρμα σε ένα ευρύ φάσμα χρηματοοικονομικών προϊόντων, πάντα με τον ίδιο στόχο: να βοηθά τον κόσμο να παίρνει καλύτερες, πιο ενημερωμένες και συνειδητές οικονομικές αποφάσεις. Σελίδες "Google Compare" υπάρχουν ήδη για πιστωτικές κάρτες, στεγαστικά δάνεια και ασφάλιση ταξιδίου.

Στο Google Compare ασφάλισης αυτοκινήτου μπορεί να «μπει» κάθε είδους πάροχος, όπως εταιρείες, γραφεία, πρακτορεία, μεσίτες. Ο υποψήφιος πελάτης μπορεί να αγοράσει συμβόλαιο online ή μέσω τηλεφώνου.

Πρόκειται για ιδιαίτερα ελκυστική επιλογή για τις εταιρείες, οι οποίες αποκτούν με αυτό τον τρόπο ένα πολύ δυνατό online κανάλι διανομής με μηδέν κόστος. Παράλληλα, εάν δοθεί πρόσβαση και στους διαμεσολαβούντες, θα πρόκειται ουσιαστικά για την άρση του σημαντικότερου εμποδίου εισόδου στην online αγορά, δηλαδή, του μεγάλου κόστους για τη δημιουργία υποδομών και την διαφήμιση.

Η ιστοσελίδα θα εμφανίζεται ως επιλογή όταν κάποιος γράψει "ασφάλεια αυτοκινήτου" (και σχετικές αναζητήσεις), στο Google.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εν λόγω κίνηση δεν προβλέπεται να μεγαλώσει την online πίτα. Δεν πρόκειται δηλαδή να μεταφέρει κόσμο από τη διαμεσολάβηση στο online. Αντιθέτως, πρόκειται για μια ενέργεια που θα αυξήσει τον ανταγωνισμό μεταξύ των υφισταμένων online και direct καναλιών. Ίσως, να είναι μια καλή είδηση για πολλούς πράκτορες και μεσίτες.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου (0)