Αμέσως μετά τα Χριστούγεννα μπαίνει στις τάξεις ο Νέος Επιθεωρητής που εμπνεύστηκε η Τρόικα προκειμένου να κόβει στην ουσία μισθούς και προαγωγές των Δημοσίων Λειτουργών της Εκπαίδευσης, ώστε να εξασφαλίζεται η αποπληρωμή των δανείων,
αλλά και ο έλεγχος και φόβος επί των μαζών, σε μια νέα "ευγονική" κατά του λαού μας... Εκπαιδευτικοί με μισθούς πείνας, με αδυναμία αποπληρωμής των στοιχειωδών υποχρεώσεών τους, έπειτα από τις σαρωτικές και αντισυνταγματικές περικοπές μισθών και επιδομάτων, είναι "εύκολη" λεία στη Νέα Αταξία Πραγμάτων, που στο βάθος βάθος έχει πάντα έναν στόχο: τον έλεγχο της σκέψης και της πράξης! Τον περιορισμό της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας των εθνών! Την επίταξη των ψυχών!
Σύμφωνα με το σημερινό πρωτοσέλιδο του ΄'Έθνους", η εφαρμογή του Επιθεωριτισμού, που τώρα βαφτίστηκε "Αξιολόγηση", ξεκινά αμέσως με τον σκληρό έλεγχο επί δίωρο μέσα στην αίθουσα, με πρώτη φουρνιά τους Εκπαιδευτικούς που συμπληρώνουν χρόνο προαγωγής μέχρι 31 Μαΐου 2014!
Για να κοπούν - όπως είναι φανερό - πολλοί από τις προαγωγές και να εμφανιστούν έτσι νέα "Πλεονάσματα" του Προϋπολογισμού, που έχει καταληστέψει τους Έλληνες, για να αποπληρώνει απεχθή και ανεξέλεγκτα ή αναιτιολόγητα δάνεια στους ξένους δυνάστες!
Σε μια χώρα όμως που γέννησε τον Πολιτισμό και την Παιδεία, τις Τέχνες, τα Γράμματα και τις Επιστήμες, που αποτέλεσε την Κιβωτό της Ορθοδοξίας με τεράστια αναστήματα πνευματικών πατέρων, δημιουργών, τεχνιτών και καλλιτεχνών, ο έλεγχος της Παιδείας μέσα στην τάξη, αποτελεί μεσαιωνικό έγκλημα!
Σε μια χώρα, όπου τα βιβλία είναι άθλια και εντελώς πολλές φορές παρανοϊκά, "συνωστισμένα" και ακατανόητα (Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού κ.α.), όπου επιβάλλεται η ξερή αποστήθιση δυσνόητων κειμένων για να βγει η ΥΛΗ και απουσιάζει η εμπλοκή των παιδιών σε πρακτικές γνώσεις καθημερινής ζωής και επίλυση καθημερινών πρακτικών προβλημάτων, με τα παιδιά θύματα της οικονομικής δυσπραγίας των οικογενειών τους από τη μια και των δυσνόητων του Σχολείου από την άλλη, η "Αξιολόγηση" είναι και ανέκδοτο!
Σε μια χώρα, όπου επίσης οι Εκπαιδευτικοί είναι εκούσια ή ακούσια θύματα του ξερού Κομματικού Συνδικαλισμού που αποτέλειωσε την Παιδεία, η "Αξιολόγηση" είναι και θράσος!
Σε μια χώρα, όπου πολεμούνται και έχουν σχεδόν εκλείψει οι Αξίες, η "Αξιολόγηση" είναι και εμπαιγμός!
Σε μια χώρα, όπου δεν υπάρχει σεβασμός, ή υπάρχουν εκπαιδευτικοί που λένε στα παιδιά ότι δήθεν "δεν υπάρχει Θεός" ή ότι δεν πρέπει να γίνεται παρέλαση στις εθνικές εορτές, ή απειλούν τους μαθητές να τους κόψουν βαθμό εάν αποκαλούν το κρατίδιο των πλαστογράφων "Σκόπια" και όχι "FYROM", δηλαδή "Μακεδονία" με σάλτσα, ή όπου οι τοίχοι των σχολείων είναι γεμάτοι ύβρεις και οι βρισιές αποτελούν τη συνήθη και ανεξέλεγκτη διαλεκτική των παιδιών στο διάλειμμα, τότε η "Αξιολόγηση" είναι και εθελοτυφλία!
Για την δε υλικοτεχνική υποδομή των Σχολείων και τα άδεια ταμεία των Σχολικών Επιτροπών που μόνο στα Σχολεία δεν ανήκουν, ή την "στοργή" των Δήμων και των Δημάρχων στα Σχολεία, δεν γίνεται καν λόγος...
Για την δε υλικοτεχνική υποδομή των Σχολείων και τα άδεια ταμεία των Σχολικών Επιτροπών που μόνο στα Σχολεία δεν ανήκουν, ή την "στοργή" των Δήμων και των Δημάρχων στα Σχολεία, δεν γίνεται καν λόγος...
ΤΡΑΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΙΖΑ (PISA) - PISAMANIA
Η Παιδεία μας, όσο ξενοκρατείται, ή ξενομιμείται, δεν πρόκειται να βελτιωθεί ποτέ, όπως δεν βελτιώθηκε σε τίποτε από το "Ολοήμερο Σχολείο" (μέγα ανέκδοτο που προσπάθησε κυριολεκτικά να επιβάλει η Κυβέρνηση Σημίτη επειδή η Ε.Ε. μας έδινε κάτι ψίχουλα, για να αγοράσουμε ψυγεία, πλυντήρια πιάτων και ρυπογόνους Φούρνους Μικροκυμάτων των βιομηχανιών της), όπως δεν βελτιώθηκε με τα περίφημα "Σχέδια Εργασίας" (που ακόμη μέσα στη χώρα που γέννησε τις γλώσσες της δύσης τα αποκαλούν "Πρότζεκτ"), όπως δεν βελτιώθηκε με τη "Διαθεματικότητα", καθώς δείχνουν τα οικτρά αποτελέσματα του Διεθνούς Μαθητικού Διαγωνισμού ΠΙΖΑ (Pisa), όπου η Ελλάδα της ξενομανίας και Κατοχής, κατρακύλησε τώρα, 17 ολόκληρες θέσεις πιο κάτω από το κάτω της!
Ο Διαγωνισμός αυτός μετρά τις επιδόσεις των 15χρονων μαθητών Γυμνασίου σε Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Κατανόηση Κειμένου και γίνεται κάθε τρία χρόνια από τον ΟΟΣΑ.
Σύμφωνα λοιπόν με τα φετινά αποτελέσματα, η Ελλάδα κατέρρευσε πλήρως, καταλαμβάνοντας την 42η θέση μεταξύ 65 χωρών, ενώ παλαιότερα, προ Κρίσης και περικοπών, είχε καταλάβει την 25η! Το 2009 ήταν 39η στα Μαθηματικά, 40η στις Φυσικές Επιστήμες και 31η στην Κατανόηση Κειμένου μεταξύ 74 χωρών!
Μάλιστα επειδή τα πρώτα χρόνια φάνηκε μια πρωτιά της Φιλανδίας, ξέσπασε στην Ελλάδα αληθινή Φιλανδομανία, με στόχο να γίνει Φιλανδοποίηση του Εκπαιδευτικού μας Συστήματος και φυσικά αποελληνοποίηση, με δαπανηρότατα ταξίδια "ειδικών" στη Φιλανδία και αποτέλεσμα ουδέν, καθώς το μυστικό είναι ένα...(δεν το αποκαλύπτουμε στους κόρακες του Υπουργείου Απαιδείας)
Τώρα όμως που η Φιλανδία κατρακύλησε στη 12η θέση (!!!) στα Μαθηματικά και κατέπεσε κυριολεκτικά από το βάθρο, άρχισε και διαφαίνεται η απόλυτη κυριαρχία της Ασίας και μάλιστα της Σαγκάης της Κίνας, που σαρώνει πλέον τις πρώτες θέσεις!
Ε, ίσως είναι ώρα να γίνουμε πλέον ..."Σαγκάη"! Με μπόλικο νέφος...
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΙΖΑ 2012